lördag 17 september 2011

Marfiske

Tänkte jag skulle testa ett par marer som jag aldrig varit inne i idag. Gick bra att komma in men det gäller att ha tungan rätt i mun när man väl är inne då sjökort saknar info.
Fortfarande lite för varmt i vattnet, ungefär 3 grader varmare än i vattnet utanför. Några mindre gäddor och ett par fina abborrar blev det iaf, men kan nog bli riktigt bra när det blir lite kallare i vattnet...övertygad om att det fortfarande simmar några riktigt stora gäddor härute. Sällan jag möter någon annan båt på de ställen jag fiskar, så fisketrycket är inte hårt. Bara att fortsätta nöta och tro med andra ord.

2 kommentarer:

  1. de är ju inne i vämligen där jag har fiskat i ca 3 år och nu har jag börjat fiska runt bullandö och uppåt djurö
    hör av dig på mikael_a82@hotmail.com om du är intresserad av ett fiskepass vore kul:)

    SvaraRadera
  2. Stämmer bra det!
    Fått någon fin fisk där?

    SvaraRadera